8. jan. 2013

Photobucket

Sådan en grå tirsdag her kan man snildt bruge på at kigge diverse webshops igennem. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at iføre mig ovenstående outfit på arbejde i morgen! Synes virkelig jeg mangler noget nyt i skabet lige for tiden...

Jeg kom hjem fra Skiferie i søndags. Har været i Norge med svigerfamilien, og det var en skøn ferie :) Men det er også hårdt at komme tilbage til hverdagen igen efter 2 ugers juleferie..

Der er dog én ting jeg har savnet mens jeg var på ferie, og det var min træning ;) Så i aften vil jeg atter pakke tasken og smutte ned i Finess World. Håber ikke der er ALT for mange det-er-januar-og-jeg-skal-være-sund-igen-nu mennesker i centeret :P Glæder mig til at det ebber lidt ud i februar/marts igen..

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Håber det var en dejlig ferie? Jeg glæder mig i hvert fald til at jeg snart skal afsted - skiferie er årets højdepunkt.
    Hehe, sjovt du skriver at du savnede din træning - synes da der er udemærket træning i at stå på ski?? (Jeg er da megasmadret i kroppen efter sdådan en uge!) Men det er måske fitness du mener?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann :D Ja det var en skøn ferie! 3 dage på ski er lige tilpas. Og jo det var da god træning, men det var nu mere Stepfit og Bodyfit jeg mente at jeg savnede ;) Tror også det har noget at sige at det kun var 3 dage i stedet for en uge..

      Slet
  2. Strikken er mega lækker! Kunne også godt lige bruge en skiferie :)

    SvarSlet