23. dec. 2012

Sundt juleguf

Photobucket

I går var det lørdag, og jeg havde lyst til noget lørdagshygge :) Men det skulle være af den nogenlunde sunde slags, og af ingredienser jeg allerede havde. Og så har jeg for nyligt købt en stavblender med tilhørende skål til at blende i, så den kunne jeg jo lige afprøve :D Jeg endte med at finde en opskrift på Raw Pebernødder (tjek i øvrigt lige bloggen ud - er lige begyndt at læse den selv, og er ret vild med den!) Jeg havde hverken ingefær (tror ellers det er mega lækkert i!) eller agave sirup - men jeg brugte bare lidt alm. lys sirup i stedet :) Jeg skulle måske lige have haft liiidt mindre kanel i, men jeg synes de blev rigtig lækre alligevel! Kan klart anbefale dem :)

Bon appetit! Og glædelig 4. advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar