20. dec. 2012

Lidt kjole shopping..

Photobucket

Jeg smuttede i h&m i dag, og kom ud med hele 2 fine nye kjoler! Den ene med velour leopard mønster (ja det lyder altså ikke lige så fint som jeg synes det er, og så var den sat ned til 150 kr!) og den anden som jeg faldt pladask for da jeg så den - i grå med sølvglimmer tråde og pleather detaljer, til 299 kr.

Glæden var stor da jeg tog begge kjoler med ind i prøverummet i str. 40 og måtte konstatere at jeg skulle have leo kjolen i str. 38 :D (sådan er det når man har små bryster der ikke kan fylde kjolerne ud.....) Sølvkjolen har derimod INTET stræk i stoffet, og den var liiige det mindste. I hvert fald dér hvor lynlåsen skulle samle læderbåndet i taljen. Jeg skal liiige tabe mig et par kilo mere, så derfor har jeg navngivet den "delmålskjolen" :D Jeg har jo tidligere haft nogle delmåls jeans (dem her) og jeg husker tydeligt hvor glad jeg blev da jeg kunne passe dem. Nu er de så ved at være alt for store i taljen, men det er en anden sag ;)

Jeg satser på at leo kjolen skal på nytårsaften, og måske endda også juleaften :) Men nu må vi se hvad det ender med. I kender jo godt det dér med at ændre mening i sidste øjeblik ikke? ;)

Nu vil jeg hvile musklerne.. Var til en virkelig hård gang Bodyfit her til aften, så frygter lidt at jeg ikke kan løfte hverken arme eller ben i morgen :D

God juleferie til de af jer der har fået/snart får det! Selv får jeg juleferie engang i morgen eftermiddag :)

1 kommentar: