25. dec. 2012

Juleaften snapshots

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Endnu en gang rigtig glædelig jul derude :) Jeg holdt juleaften med min far, hans kæreste, min lillebror, min farmor og min farfar. Det var en super hyggelig aften med lækker mad (andesteg på Webergrill ER altså bare det bedste ;)) og selvfølgelig gode gaver ;) Ovenover kan I se hvad jeg fik, men jeg skal nok lige vise bla. Line&Jo øreringen i et indlæg en anden dag :) Jeg mangler faktisk stadig én julegave, og det er fra kærestem. Vi ses nemlig i dag hvor vi giver hinanden julegaver. Jeg glæder mig SÅ meget til at give ham hans gave, og håber han bliver glad for den!

Jeg håber også I andre havde en ligeså dejlig juleaften som jeg havde, og at I får nogle gode dage her efterfølgende! Selv skal jeg til Nordjylland i morgen til den årlige 2. juledags julefrokost med min mors familie  :)

  Follow on Bloglovin

2 kommentarer: