30. dec. 2012

Godt nytår!

Photobucket 
Årets kransekage, som netop er kommet ud af ovnen og står og køler af :)

 Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske jer alle rigtig godt nytår! Jeg ved nemlig ikke hvor meget tid jeg kommer til at tilbringe foran skærmen i morgen :) Den står på morgen-Stepfit kl. 8.30, så skal der laves forret til i morgen aften, og så skal man jo også selv lige gøres klar ;)

Jeg vil lige lave et lille tilbageblik på året der gik, og lidt om året der kommer, bare for hyggens skyld :)

2012 var året hvor... :
... jeg blev kærester med den dejligste fyr jeg nogensinde har kendt :D
... min bedste veninde fik en søn - så jeg er jo praktisk talt "moster" nu!
... jeg var i USA og besøge bedsteveninden, i Tunesien med kæresten og i Cochem Tyskland med familien og kæresten i anledning af min farmor og farfars guldbryllup.
... jeg skiftede afdeling på jobbet, og er rigtig glad for det!
... jeg flyttede sammen med kæresten (Jep, der var en læser der allerede havde gættet at det var det vi skulle i går ;))
... jeg virkelig blev trænings-afhængig, og nu slet ikke kan undvære det! Og hvor jeg samtidig tabte en del kilo :)

2013 bliver året hvor... :
... kæresten og jeg skal vænne os til en hverdag i samme bolig. Det bliver anderledes - men skønt!
... jeg kommer endnu længere ned i vægt, og får en hel masse muskler ;)
... jeg skal på skiferie med svigerfamilien (har ikke stået på ski i 10 år, og fik hjernerystelse sidst jeg var afsted ;))
... min bedste kammerat skal giftes! Det bliver stort :D

Og helt sikkert mange mange flere dejlige ting! 2013 bliver et dejligt år, I can feel it :D

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår, Milla - og fortsæt endelig med at blogge. Kan rigtig godt li' at læse med - og blive inspireret, ikke mindst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår til dig også Alice! :) Og tak for de søde ord. Jeg vil bestemt fortsætte med at blogge :D

      Slet