8. aug. 2012

Pieces' nye kollektion

Photobucket

Jeg var jo til Pieces presse arrangement i går. Det var rigtig hyggeligt, og de fremviste mange flotte nye varer! Den primære grund til at jeg var blevet inviteret var for at høre om deres nye sko kollektion. De er nemlig begyndt at lave deres sko i ægte læder / ruskind, og priserne er stadig til at betale! Jeg mærkede på mange af støvlerne, og de føltes super lækre.
  Photobucket

Udover skoene var der også mange fine smykker, så I kan glæde jer! Den nye kollektion vil komme i butikkerne fra nu af og frem til februar (mener jeg det var) :) Her får I lige et lille udpluk af hvad I kan forvente.
  Photobucket

6 kommentarer:

  1. åhr de bordeaux heels vil jeg gerne eje!!

    SvarSlet
  2. De var SÅ fine! Og jeg mener faktisk kun de kommer til at koste 500 kr :) Slet ikke galt jo! Håber mine små str. 35-36 ikke svupper deri ;)

    SvarSlet
  3. Orv de der sorte/mørke støvler ser virkelig fine ud - lige som nogen jeg er på jagt efter. Ved du hvad de kommer til at koste mon? :)

    SvarSlet
  4. De var virkelig også lækre! Jeg mener de kommer til at koste 900 eller 1000 kr :) Læderet var meget blødt..

    SvarSlet
  5. Jeg lagde mærke til at der var nogle super fede sneakers med nitter på! Ved du hvad de kommer til at koste?
    -Derudover glæder mig utrolig meget til at kollektionen kommer i butikkerne, uden tvivl så flot! :-)

    SvarSlet
  6. Hej Mie :) Jeg mener de kommer til at koste 900 kr. men jeg er ikke helt sikker. Ja, jeg ser også meget frem til at den kommer i butikkerne!

    SvarSlet